פגיעות ספורט

לפרטים והרשמה

#עיסוי באשדוד,#טיפולים,#מגע,#

עיסוי רפואי משקם לאחר פגיעת ספורט

שיקום לאחר פגיעה או פציעה קשה, הינו תהליך מפרך שדורש סבלנות רבה. המטרה העיקרית של שיקום פיזיותרפיה היא לחזק ולשפר גמישות, וטיפולים אלה מבוצעים זמן קצר לאחר הפציעה, על מנת לאפשר החלמה תקינה ומעקב אחרי השיקום.

העיסוי עוזר לגוף לנקז יותר חמצן וחומרים מזינים לאזור הפגוע, על ידי שיפור זרימת הדם באזור והרגעת השרירים, דבר המביא להחלמה מהירה יותר. הרצועות הפגועות מחלימות בצורה נכונה ויעילה.

שיקום לאחר שבר וטראומה

אם הספורטאי משתקם משבר, חשוב לבצע טיפולי עיסוי על מנת למנוע התקשחות והתקבעות של השרירים מסביב לפציעה כתוצאה מהקיבוע של הגבס וחוסר התזוזה של המקום הפגוע.

פגיעת ספורט או כל פגיעה אחרת, חייבת להיות מטופלת בעיסוי על מנת למנוע נוקשות והתקבעות הרקמה.

האבחון והייעוץ האישי שלך

העיסוי הרפואי, נועד גם להקל על הכאב של הפציעה בדרכים טבעיות ולא כימיות, בעזרת התמדה מצד צוות המטפלים וכמובן שיתוף הפעולה של המטופל עצמו.

בקליניקה שלנו אתם תקבלו יחס אישי ואבחון מדויק על ידי צוות הרופאים של מרפאת גודלמן.

 

 

 

 

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

עישון צמחי מרפא

גמילה מעישון בדרך טבעית

גמילה מעישון בדרך טבעית עדיפה בהרבה מאשר שימוש בכימיקלים. כך הגוף מתנקה מרעלים וחומרים מזיקים, הבריאות משתפרת ותופעות רבות אשר נגמרו מעישון כגון שיעול, ליחה, קשיי נשימה ועוד נעלמים פלאים.

טיפולי גב במצב כרוני/אקוטי

טיפול גב במצב כרוני כאב גב כרוני הוא כאב שמתפתח בהדרגתיות לאורך הזמן ונמשך מעל לשלושה חודשים.  עוצמת הכאב יכולה להיות עמומה ולאחר מכן להתחזק לכאב חד. כאב הגב יכול

הצרת היקפים והמסת צלוליט

מהו טיפול בהצרת היקפים? צלוליט היא בעיה אסתטית שנגרמת עקב הצטברות של שומן תת עורי הגורמת לגבשושים ולמראה עור לא אחיד באזורים כמו הבטן, הזרועות, הישבן והירכיים. הצלוליט נוצר כאשר

טיפולי הרזייה

טיפולי הרזיה פעמים רבות אנו מדמיינים עולם שבו אנו יכולים לקחת תרופת פלא ולקבל את הגוף שרצינו. תרופה מהירה, ללא כאב ומאמץ, שתפתור אותנו מצמיגי הבטן וקליפות התפוז על הירכיים.

Call Now Button דילוג לתוכן