מהי שיטת "דורן"?

לפרטים והרשמה

שיטת "דורן" היא טיפול ידני עדין מאוד ובטוח אשר פותח על מנת להתמקד בגורמים נפוצים המשפיעים על כאבי מפרקים. הרעיון פותח בגרמניה לפני כ -40 שנים, שם הוא הפך לפופולרי מאוד בשל פשטותו, הקלות שבה ניתן ללמוד לטפל בעזרת השיטה, ואת סיפורי ההצלחה הרבים שלה. כעת ניתן למצוא שימוש גובר ברחבי העולם בשיטה זו, ומכללת גודלמן היא חלצוה אשר הביאה את השיטה לארץ. באירופה יש כיום כ -300 מטפלים כולל אלו העובדים הרפואה הקונבנציונלית שעברו הכשרה בשיטת "דורן".

דורן היא טיפול משלים עם שימוש בטכניקות אשר עוצבו על מנת לתקן עקמימות של עמוד השדרה ומפרקים אחרים באמצעות גישת דינמית עם השתתפות מלאה ופעילה של הלקוח. שיטת "דורן" תמנע מתח מיותר של שרירים ורצועות ואינן כרוכה במניפולציה קופצניות, אין דחיפה אגרסיבית או 'לחיצה' ו 'גריסה' של מפרקים אשר הרבה אנשים חוששים מזה.

זוהי גם מערכת עזרה עצמית, שבה מטופלים יכולים לקדם יציבה טובה וללמוד קבוצה של תרגילים פשוטים לעזרה עצמית ועל מנת להתאמן בבית, במטרה עזור לשמור על הבריאות לטווח ארוך וכדי למנוע כאבי גב.

שיטת "דורן" היא יותר מאשר טיפול ידני. זה שילוב של שלושה חלקים אשר שואפים לספק תחזוקת מערכתית של טיפול ועוזרת לשמר את תוצאות הטיפול לאורך זמן.

החלק הראשון מתוך השלישייה הזאת הוא הטיפול בפועל, אשר מתמקד בחיפוש ותיקון חוסר איזון בגוף. כאן המטפל משתמש בטכניקות עדינות ובטוחות המנחות מפרקים למקומם הנכון, ומשמשים כדי להתחיל בתהליך של העזרה לגוף לשקם את עצמו למצב האופטימלי שלו.

שנית, דורן מקדם את השימוש בהרגלי יציבה נכונים בחיי היום יום; כדוגמא, הצעות פשוטות הכוללות : לא לשבת רגל על רגל או לשבת על קצה הכיסא מול המחשב בעבודה;רבים חוטאים בהרגלים רעים וטיפוסיים אלה, ואשר לאורך זמן יכולים להוביל לבעיות בריאותיות כגון חזרה של פתולוגיות או כאבי פרקים.

שלישי וחשוב, שיטת "דורן" מלמדת סדרה פשוטה, קלה של תרגילים לעזרה עצמית אשר נועדו למניעה ולשימור של תוצאות הטיפול. תרגילים אלו נועדו לסייע להמשיך את האפקט של שיטת "דורן", עוזר לשמור על האיזון בגוף ולכן שואף לבריאות טובה לאורך זמן. כמה דקות של תרגילי שיטת "דורן" כל יום, למשל תרגילי תיקון אורכים שונים של הרגליים, יכולים לעזור לשמור על מפרק הירך במקום, ואת עמוד השדרה זקוף. היום תרגילים  אלה לעזרה עצמית ניתן למצוא אותם נלמדים בכמה גני ילדים בגרמניה ואשר עוזרים לחנך את הצעירים להתחיל לדאוג לעצמם.

מקורותיה של שיטת "דורן" הם בדרום גרמניה ונעשה בה שימוש כבר כ- 40 שנה על ידי אלפי מטפלים ומספר רב של רופאים, כעת ניתן למצוא קורסי שיטת "דורן" בבריטניה, ארה"ב, הונג קונג , אוסטרליה והפיליפינים; למעשה הצמיחה של דורן ברציפות כבר לתוך היטב בלמעלה מ -20 מדינות וכעת מכללת גודלמן הביאה אותה לישראל.

הצמיחה והפופולריות של שיטת דורן נובעת ברובה מהמלצות מפה לאוזן מאלו שקבלו טיפול בשיטת דורן, ועל ידי מטפלים שלמדו את השיטה ולאחר מכן רואים את התוצאות הטובות לאחר התבוננות במטופלים שלהם.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

דיקור קוסמטי ויתרונותיו

 דיקור קוסמטי:  זוהי שיטה חלופית ובטוחה לניתוח או בוטוקס.  טיפול קוסמטי זה מגיע מדיקור המסורתי. באופן טבעי מקנה מראה צעיר, חלק ובריא של העור. לא כמו הזרקה, דיקור קוסמטי מטפל

אורתופדיה- בעיות גב ופרקים

צורות רבות של דלקת מפרקים ותנאים סביבתיים הקשורים והמשפיעים על מפרקים, שרירים ו / או עצמות יכולות לגרום לבעיות כמו כאב, נוקשות ונפיחות בגב. בעוד כל חלק של הגב יכול

לימודי אירידיולוגיה

במאות ה -17, ה -18 וה -19, רופאים וחוקרים רבים כתבו על סימוני קשתית העין ומשמעויותיהם נרשמו ותועדו, בעיקר על ידי רופאים. אחד החלוצים בתחום זה היה ד"ר איגנץ פון

Call Now Button דילוג לתוכן