מה זה פרחי באך

לפרטים והרשמה

פרחי באך – מה זה בעצם?

יתכן שקיבלתם מחברים ומכרים המלצות חמות על פרחי באך אבל לא ברור לכם במה בעצם מדובר: האם זו "תרופה"? האם היא כוללת רק מרכיבים טבעיים? האם היא מטפלת בסימפטומים או בשורש הבעיה? כמה עולה תמצית פרחי באך והאם הדבר כרוך גם בפגישות טיפוליות? בשורות הבאות נשיב על השאלות האלו ונוספות.

אז מה זה פרחי באך

פרחי באך הם שיטת טיפול אלטרנטיבית שפיתח רופא והומיאופת בשם דוקטור אדוארד באך, שעסק במשך שנים בפיתוח חיסונים ולאחר מכן בשנות עשרים של המאה הקודמת התחיל להציע טיפולים על בסיס מים עם תמציות שהופקו מחלקי צמחים. עם השנים פיתח דוקטור באך יותר ויותר את התערובות עד שהגיע לערכה הכוללת 38 תערובות של תמציות פרחים עם ברנדי.

חשוב לציין שבדומה לרמדיס של הומיאופתיה, מדובר בכמויות אפסיות של מולקולות המגיעות מהפרחים, ומבוססות על השפעת הפרח על המים. את המרכיבים משרים בקערה עם מי מעיין מתחת לאור השמש, אם כי ישנה שיטה להרתחה במים. לאחר מכן מסננים ומוהלים את המים עם אלכוהול בריכוז נמוך ומבצעים פעולות דילול חוזרות ונשנות, כך שמתקבלת לבסוף תמיסה שאינה מכילה את החומרים המקוריים אלא יותר בגדר "זיכרון" שלהם.

38 התערובות שפיתח דוקטור באך מתאימות ל- 38 מצבים נפשיים שהוגדרו על ידיו, מתוך אמונה כי המצב הנפשי משפיע על הבריאות הפיזית. פעולת התמיסה מביאה לטיהור מרגשות שליליים ואף יכולה לשנות תפיסות ותכונות אישיות מסוימות, באופן התורם לשמחה ולשלווה. למעשה ניתן לומר כי התמיסה עובדת על ידי הדהוד אנרגטי בין התדר של תכונת הפרח לבין תדר הרגש, דבר המאזן את התדר.

פרחי באך המלצות

הטיפול בפרחי באך

יש לציין כי פרחי באך מיועדים לטפל יותר באדם מאשר במחלה, כלומר בסיבה לבעיה שממנה הוא סובל יותר מאשר בתוצאה או הסימפטום שלה. עוד מעניין לציין כי בעוד שדוקטור באך פעל לפני כמאה שנים הרי שכיום ידוע כי חלק משמעותי מהמחלות, לרבות אלרגיות, סרטן ומחלות לב, קשורות בין היתר ללחץ ולמצבים רגשיים שליליים.

את התמציות שמפיקים מהפרחים ניתן לרשום לאנשים בכל הגילאים, ועבור מצבים כמו חרדה, כעס, פחד, לחץ ודאגה, סיוטים ובעיות שינה, חרדת מבחנים, פוסט טראומה, אשמה, עצב, דיכאון, בעיות ריכוז, חוסר ביטחון עצמי וכן במצבים מאתגרים בחיים כמו גיל המעבר, גירושין, פטירה של אדם קרוב וכדומה.

כמה זה עולה

יש לפרחי באך מחיר שונה כאשר העלות לבקבוקון יחיד עומדת בדרך כלל על פחות ממאה שקלים, ואילו הפגישות עם המטפל יכולות לעלות כמה מאות שקלים למפגש בודד. בדרך כלל פונים לאדם שסיים לימודי נטורופתיה אך הוא יכול להיות גם מתחומי רפואה אלטרנטיבית אחרים. תפקידו הוא לבחון את המצב הנפשי והבריאותי שלכם לרבות ההיסטוריה הרפואית ומה שמטריד אתכם כיום, ובהתאם לכך ליצור תמהיל מדויק ולהמשיך לעקוב אחר השתנות המצב תוך שינוי מתאים בתמציות.

לשאלות נוספות על פרחי באך: מה זה, איפה לומדים את הטיפול, איפה ניתן לקבל טיפול וכדומה, הנכם מוזמנים לפנות אל מכללת גודלמן בטלפון 08-8663620.

 

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

לימודי NLP בתל אביב

אודות לימודי NLP בתל אביב לימודי NLP בתל אביב כפי שמוצעים במכללת גודלמן לרפואה משלימה, מעניקים כלי טיפול ולהתפתחות אישית רב עוצמה. הלימודים זמינים בפני בעלי 12 שנות לימוד לפחות, מוצעים במסלולים

תזונה נכונה

כמה המלצות עבור תזונה נכונה בשנים האחרונות כולנו נעשינו מודעים יותר לחשיבותה של התזונה ולקשר שלה למצבנו הבריאותי והנפשי. אם הנושא מעניין גם אתכם חשוב שתדעו שאצלנו במכללה ניתן להצטרף

רפואה משלימה לימודי ערב

לימודי ערב רפואה משלימה המטרה בהקמת מכללת גודלמן לרפואה משלימה, הייתה להכשיר אנשי מקצוע ומטפלים ברמה הגבוהה ביותר, כך שיוכלו לתת מענה מקצועי למטופלים ולאפשר טיפול מקיף שמביא לבריאות שלמה.

עיסוי רפואי לימודים

לימודי עיסוי רפואי – קורס עיסוי מקצועי השימוש בביטוי "רפואה משלימה" מעט חוטא למציאות. ישנם מקרים רבים ועדויות מצטברות לכך, שטיפולים שמוגדרים כאלטרנטיביים (נוספים, או חלופיים) יכולים לחולל נפלאות –

Call Now Button דילוג לתוכן