סו גו'ק

לפרטים והרשמה

"… ללמוד לחיות עם הכאב… "

 

"ללמוד לחיות עם הכאב". לצערי מספר גדול של אנשים שמעו את המשפט הזה מרופאים, משום שלרפואה הקונבנציונלית כיום אין פתרונות טיפול במקרים מסוימים או שהטיפול מתלווה בתופעות לוואי.

יחד עם זאת, כאב, כתגובה של המוח לבעיות בגוף האדם, גורם למצב פסיכו-אמוציונאלי המביא להתפתחות שלילית של המחלה המקורית ויצירת בעיות נוספות.

נוצר מעגל סגור, שמקשה על מוחו של האדם להילחם ולהתגבר על הבעיה המקורית.

במשך יותר מ- 3000 שנים, הקוריאנים פיתחו שיטת התמודדות עם סוגי בעיות שונות, שמבוססת על יכולתו של המוח להתגבר באופן עצמאי כמעט על רוב המחלות. מדובר בשיטת  SU JOK  (SU – כף היד , JOK – כף הרגל).

כאמור, כאב- הוא תגובה של המוח לבעיה שמתרחשת בגוף האדם. הקוריאנים גילו שכף היד והרגל הם השתקפות הגוף ולכן הן מגיבות לכאב בעת בעיות בריאות.

לחיצה על הנקודות, המשקפות את האיברים תגרום להרגשת כאב רק אם האיבר, שתואם לאזור זה בכף היד או הרגל נמצא במצב פתולוגי ( חולה) באופן חריג או ( וזה מאוד חשוב !) נמצא בתחילת הליך פתולוגי .

הריפוי דרך אותן הנקודות מתבצע באמצעות: מחטים מיוחדות, עיסוי ע"י מקלון, חימום נקודתי, צביעה, מגנטים ועוד…

לעומת דיקור סיני שמתבצע באזור גיאוגרפי של האיבר הבעייתי, דיקור ה- SU JOK מתבצע על כף היד וכף הרגל בלבד. לכן, אין סכנה לגרימת נזק למטופל.

צריך לציין ש-SU JOK אינו מיועד להפיג כאבים אלא לרפא את הבעיה המקורית.

ניתן למצוא מטפלי SU JOK בכל העולם. בישראל קיים ארגון של מטפלי SU JOK כבר מעל 10 שנים.

ארגוני SU JOK בעולם מחליפים ביניהם ידע וניסיון. נכון להיום, קיים ניסיון עשיר בריפוי מחלות כמו: מיגרנות, פחדים, הפרעות שינה, הפרעות פסיכו-אמוציונליות, בעיות גב ,תופעות פוסט שטף דם במוח, פוסט אירוע מוחי, דלקות פרקים, פצעים, בעיות עור, בעיות צוואר, בעיות במערכת העיכול, בעיות מין, בעיות במערכת העצבים, רפואה מונעת, ועוד.

 

אצלנו במכללת גודלמן לרפואה משלימה  מלמדים קורס סו-ג'וק באופן תאורטי ומעשי גם יחד.

ניסיון הקליני של דר' ויסמן הוכיח את יעלות השיטה על כף היד בלבד. 

36 שעות לימוד יכשירו אתכם לעבודה כמטפלים ותיהנו יחד עם המטופלים שלכם מתוצאות הטיפול.

יש לציין ששילוב של דיקור סו-ג'וק עם דיקור האוזן מעלה את יעילות השיטה.

למידע נוסף על הקורס היכנסו https://godelman.co.il/%d7%a1%d7%95-%d7%92%d7%95%d7%a7/

או התקשרו 08-8663620

*זכויות המאמר שמורות לד"ר יגאל ויסמן

 

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

היתרונות בעיסוי תינוקות

עיסוי לתינוק מסייע בשינה טובה יותר, שיפור הבריאות ואפילו לחיזוק הקשר בין הורה לתינוק. ברגע שאנחנו מניחים את התינוק הוא מתחיל לבכות. ברגע שאנחנו מרימים אותו הוא שוב מחייך ונרגע.

טיפול באמצעות אבנים חמות

5 יתרונות של עיסוי באבנים חמות ישנם אנשים הפונים לעיסוי באבנים חמות כדרך להירגע לאחר תקופת מתח לחוצה. מעסה רפואי משתמש בטכניקות שונות על מנת לשחרר ולהרגיע את שרירי השלד

מערכת החיסון בחורף

שהייה במקומות סגורים ללא פתחי אוורור- מומלץ להצטייד בלבוש חם ולפתוח חלון מדי פעם על מנת לאוורר את הסביבה הסגורה על מנת למנוע הידבקויות. בחורף הנשימה שטחית עקב הקור הגוף

לימודי נטורופתיה מחיר

קורס נטורופתיה

לימודי נטורופתיה נותנים כלים ויכולת ריפוי הוליסטית המשלבת מדע, פילוסופיה, לימודי תרפיה מגוונים בצורה רחבה: רפלקסולוגיה, תזונה, רפואה סינית, ארומתרפיה, עיסוי, כמו גם שעות תרגול מונחות סטאז', אבחון, טיפול ומניעת

Call Now Button דילוג לתוכן