קורס מאמן אישי

לפרטים והרשמה

מימוש התשוקה עם קורס מאמן כושר אישי

יציאה לקריירה בתור מאמן כושר אישי, היא מסע מרגש הדורש מסירות, תשוקה לבריאות וכושר, וכמובן גם חינוך פורמלי. לימוד מאמן כושר, מצייד עם הידע, הכישורים וההסמכה הדרושים לעבודה יעילה עם לקוחות, כדי לעזור להם להשיג את יעדי הכושר שלהם.

 

מה זה קורס מאמן אישי?

קורס מאמן כושר, נועד לספק לאנשי כושר שאפתניים, הכשרה מקיפה במדעי הפעילות הגופנית, תזונה, אנטומיה, פיזיולוגיה, עיצוב תוכנית וטכניקות מוטיבציה למתאמנים. הקורסים עשויים להשתנות במשך ובתוכן, אך רובם מכסים נושאים חיוניים, כדי להכין את הסטודנטים לקריירה מצליחה כמאמני כושר אישי.

לימודים כמאמן כושר

תוכנית מקיפה זו, משלבת למידה בכיתה עם ניסיון מעשי, מציידת את התלמידים במיומנויות לבנות תוכניות כושר מותאמות אישית, להציע אימון ותמיכה, ולתמוך ברווחה הוליסטית באמצעות פעילות גופנית ותזונה.

עם תוכנית לימודים המתמקדת בהבנת העקרונות של מדעי הפעילות הגופנית והנחיות התזונה, מאמני כושר העתידיים, מפתחים את המומחיות הדרושה להם, כדי להנחות לקוחות לעבר מטרות הבריאות והכושר שלהם ביעילות.

באמצעות שילוב של ידע תיאורטי והכשרה מעשית, התלמידים מקבלים תובנות לגבי האנטומיה, הפיזיולוגיה והביומכניקה האנושית, מה שמאפשר להם להתאים את האימונים לצרכים ולהעדפות האישיות.

בנוסף, לימודים של כישורי תקשורת, טכניקות מוטיבציה ואסטרטגיות אבחון לקוחות, כדי לטפח מערכות יחסים חיוביות ולהניע שינוי התנהגות בר קיימא. למאמני כושר שמסיימים בהצלחה, יש הזדמנות ליישם את הלמידה שלהם במסגרות בעולם האמיתי, לחדד את היכולות שלהם, ולבנות ביטחון בהדרכת לקוחות, לקראת שיפור בבריאות ובריאות.

קל להבין כי זו קריירה מספקת, המעצימה אחרים לנהל אורח חיים בריא יותר, באמצעות קורס זה של אימון הכושר האישי.

 

קורס מאמן כושר אישי- מחיר

העלות של קורס מאמן כושר אישי עשויה להשתנות בהתאם למוסד, משך הקורס ורמת ההסמכה הניתנת. המחירים נעים בין כמה אלפי שקלים, לכמה עשרות אלפים. חשוב לחקור אפשרויות שונות לקורס, להשוות מחירים ולשקלל גורמים נוספים, כמו סוג התעודה והמוניטין, בעת ​​בחירת תוכנית המתאימה לתקציב וליעדי הקריירה.

קורס מאמן כושר אישי

תעודת מאמן כושר

עם סיום מוצלח של קורס מאמן כושר אישי, בוגרי התכנית מקבלים תעודת מאמן כושר או דיפלומה. הסמכה זו מוכיחה שבוגר התוכנית עמד בדרישות ההכשרה ובתקני הכשירות, והוא רשאי לעבוד כמאמן כושר מקצועי.

 

3 מקומות לדוגמא, לעבודה עם תעודת מאמן כושר

  1. מרכזים קהילתיים: מרכזים קהילתיים ומתקני פנאי, שוכרים מאמני כושר שיובילו תוכניות כושר לחברי הקהילה, בכל הגילאים ובכל רמות הכושר.
  2. מתקני בריאות: בתי חולים, מרכזי שיקום ומרפאות- מעסיקות מאמני כושר, כדי לתכנן תוכניות אימונים, עבור מחלימים מפציעות וניהול מצבים כרוניים.
  3. תעסוקה עצמית: יש מאמני כושר שבוחרים לעבוד באופן עצמאי, ומציעים שירותי אימון מותאמים אישית ללקוחות בביתם, או במקום אחר.

מכללת גודלמן מזמינה אתכם ללמוד קורס מאמני כושר, שמרכז את כל המידע החשוב הנדרש לכם, בפרק הזמן הקצר ביותר. תוכלו לשלב גם לימודי תזונה, או תחומים אחרים משלימים.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

קורס עיסוי רפואי מחיר

קורס עיסוי רפואי להיפצע הוא הפחד הגדול ביותר של כל ספורטאי. פציעות פוגעות בביצועים, מעכבות את האימונים והתחרויות במהלך זמן ההחלמה, הטיפול בפציעות הינו יקר, והפרט העיקרי – פציעות גורמות

לימודי NLP במרכז

מכללה ללימודי NLP במרכז מחפשים מקום ממומלץ ללימודי NLP במרכז? כדאי לכם ליצור קשר עם מכללת גודלמן לרפואה משלימה, המציעה לימודי NLP מקצועיים, מעמיקים ומקיפים, כאשר הקבלה ללימודים מותנית בזכאות ל 12 שנות לימוד

קורס מטפלי NLP

אודות קורס מטפלי NLP לימודי NLP ודמיון מודרך שמועברים במכללת גודלמן לרפואה משלימה מבוססים על טכניקה ייחודית, עם הנחיה המחברת את האדם אינטואיטיבית לסיטואציה או תמונה שמועלת בדמיונו והנחווית על ידו. במהלך הטיפול

כמה עולה לימודי NLP

כמה עולה קורס NLP ולמי הוא מיועד? קורס מטפלי  NLP ודמיון מודרך שנלמד במכללת גודלמן, המובילה בארץ לרפואה משלימה, יעניק לכם הסמכה לטפל בתחום. מדובר בקורס מקצועי האורך שנתיים, שמוצע במתכונות גמישות כלימודי בוקר

Call Now Button דילוג לתוכן