קורס עיסוי שוודי מזורז

לפרטים והרשמה

קורס עיסוי באשדוד במחירים משתלמים

גרים באזור אשדוד ואוהבים לטפל באנשים באמצעות מגע? מחפשים קורס עיסוי מזורז או מלא בעיר במחיר משתלם? כדאי לכם ליצור קשר עם מכללת גודלמן לרפואה משלימה, המציעה לימודי עיסוי במחיר כדאי עם מסלול עיוני ומעשי המועבר על ידי טובי המורים בתחום.

 

על המחירים של קורסי עיסוי באשדוד

בעת בחירת מקום ללימודי מסאז' יש משקל משמעותי למחירים. אם תערכו השוואה תגלו כי יש הבדלים מהותיים במחירי הקורסים השונים, הנובעים למשל מהשם של המכללה, רמת ההשקעה במסלול הלימודים, אורך הקורס וכדומה. לכן, מלבד בחינת המחיר של קורס עיסוי באשדוד יש גם להשוות בין מאפייני הקורסים ואיכות בית הספר עצמו. ובשקלול כזה של הנתונים תגלו כי במכללת גודלמן תקבלו עבור קורס עיסוי מחיר משתלם ביותר ביחס לאיכות המכללה וסל הכלים שהיא מעניקה לכם, בין אם אתם מבקשים להשתתף בקורס מסאז' מזורז או ארוך.

 

מכללה מומלצת ללימוד עיסוי באשדוד

למי שמחפש אחר בית ספר למסאז' מקצועי ומומלץ באשדוד, כדאי להכיר את מכללת גודלמן לרפואה משלימה. המכללה הפועלת משנת 94, הוקמה על ידי ד"ר שמעון גודלמן N.D, והיא נחשבת כיום לאחד מבית הספר המובילים בארץ ללימודי רפואה משלימה, לרבות מסלולי העיסוי הכוללים קורס עיסוי רפואי, קורסי עיסוי רפואי מומחה בכיר, קורס עיסוי שוודי מזורז או מלא, וכן לימודי רפלקסולוגיה, עיסוי ספורטאים ותינוקות.

מלבד לימודי מסאז' באשדוד במכללה גם נלמדים מקצועות רפואה משלימה מבוקשים נוספים, לרבות נטורופתיה, רפואה סינית, פסיכותרפיה הוליסטית, ארומתרפיה,  פרחי באך, דמיון מודרך, NLP, CBT ותזונה נטורופתית. בוגרי הקורסים של המכללה השתלבו לאורך השנים במסגרות שונות, לרבות קופות חולים, מכוני ספא, מרכזי שיקום ומועדוני ספורט.

הלימודים במכללה מוצעים במסלולי בוקר וערב והם מבוצעים בכיתות קטנות ונוחות עם יחס אישי לכל סטודנט. ובנוסף, במכללה מציעים עבור קורס מסאז' מחיר משתלם המשתנה בהתאם לסוג העיסוי שמבקשים ללמוד, בין אם מסלול ארוך של או מזורז עם מספר קטן של מפגשים. לפניכם פירוט לגבי כמה קורסי עיסוי המוצעים במכללה.

 

על קורס עיסוי שוודי באשדוד

קורס עיסוי שוודי מבוסס על שיטה הוליסטית בת יותר ממאה חמישים שנה, שפותחה בשוודיה על ידי פרופסור הנריק לינג במטרה לספק כלים לשיפור יכולותיהם של מתאמנים וספורטאים.

שיטה זו מהווה בסיס לעיסוי רפואי והיא שמה דגש על הנעה של מפרקים ורקמות רכות. ניתן לטפל בה במכוני ספא, מרפאות של רפואה משלימה, מכוני כושר וכדומה, ובמהלך הקורס תילמד גישה נכונה למטופל ולגוף שלו, שימוש נכון בשמנים אתרים, וטכניקות שונות. למשל, בשיטה זו נעשה שימוש בתנועות מגוונות וברמות שונות של עוצמה, כגון תנועת ליטוף עדינה, או תנועת חיכוך לחימום רקמות הגוף ועיסוי עומק, עם פעולות ידיים של גלגול ודחיפה. זאת לצד שימוש בטכניקת לחיצה עם האגודלים, שימוש ברטטים לחימום שרירים והרפייתם, ושימוש בהקשות באמצעות גב היד על גבי השרירים והשכמות.

בנוסף, בעיסוי שוודי הוליסטי מסתכלים על גוף האדם כמכלול שלם גופני ונפשי, ועל כל סימפטום כקשור לעוד היבטים אצל המטופל, כך שהפתרון שואף לאזן את המטופל ולהגיע לשורש הבעיה.

 

על קורס מסאז' רפואי באשדוד

קורס עיסוי רפואי אשדוד מעניק כלים למקצוע מבוקש, המאפשר לשפר תפקודי איברים ומערכות בגוף, לרבות מערכת השרירים, זרימת דם, כאבי ראש, גב וצוואר, ועוד. מדובר בעיסוי המבוצע קודם כל למטרות רפואיות, המיועד לספק הקלה לבעיות מגוונות על ידי יישום של טכניקות שונות. למשל, טכניקות אלו כוללות התמקדות בנקודות כאב או שחרור מיופציאלי להקלה על כאבים בשרירים, עיסוי לפציעות ספורט, עיסוי ייעודי בעלי מוגבלויות ועוד.

כמו כן, עיסוי רפואי יכול להיות מורכב ממתיחות של גוף המטופל, הנעת מפרקים, מעיסוי שוודי, עיסוי עומק, לעשות שימוש בשמני בסיס ושמנים אתרים ועוד. מגוון זה של טכניקות מעניק למטפל סל מקצועי ממנו הוא יכול לבחור אמצעים מתאימים לכל מטופל ולכל מקרה בהתאם למטרות הטיפול. למשל, יכול להיות טיפול הממוקד בשיפור זרימת דם, אחר יכול להיות ממוקד בכאבי שרירים, בשיפור רמת גמישות של מפרקים, הרגעת כאבי ראש, ועוד.

 

על מסלול לימודי רפלקסולוגיה באשדוד

קורס עיסוי נוסף שנלמד במכללת גודלמן הינו רפלקסולוגיה, הממוקד לרוב באבחון ועיסוי כפות הרגליים של המטופל אבל גם דרך אברי גוף נוספים כמו רגליים, ידיים ואוזניים. מדובר בשיטת טיפול קדומה שמגיעה עוד מימי מצרים העתיקה, עם לחיצה ועיסוי של כפות הרגליים בנקודות ספציפיות המייצגות אברים שונים בגוף המטופל.

במהלך קורס זה נלמדים עקרונות ושיטת אבחון דרך כפות הרגליים, השמה דגש על חזות ומגע רגלי המטופל, לצד הקשבה לדברי ותגובות המטופל עצמו. כמו כן התלמידים יכירו את דרכי האבחון של כף הרגל עם המרידאנים השונים העוברים דרכה, כיצד לאתר נקודות חסימה ומה הן אומרות על מצבו של המטופל מבחינה נפשית ופיזית.

בוגרי לימודים אלו יוכלו להשתלב במקומות עבודה שונים לרבות מרפאות רפואה משלימה, מכוני ספא, מועדוני ספורט, בתי אבות ועוד.

 

הרשמה לקורס עיסוי באשדוד

להרשמה לקורס עיסוי באשדוד ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מכללת גודלמן בטלפון 08-8663620.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

עיסוי רפואי לימודים

לימודי עיסוי רפואי – קורס עיסוי מקצועי השימוש בביטוי "רפואה משלימה" מעט חוטא למציאות. ישנם מקרים רבים ועדויות מצטברות לכך, שטיפולים שמוגדרים כאלטרנטיביים (נוספים, או חלופיים) יכולים לחולל נפלאות –

קורס עיסוי שוודי מחיר

קורס עיסוי שוודי – כל מה שרציתם לדעת עיסוי שוודי הוא אחת משיטות הריפוי במגע המוכרות והוותיקות ביותר, נעשה בו שימוש למעלה מ-150 שנה והוא מהווה בסיס לשיטות עיסוי רפואי

רפואה משלימה לימודי ערב

לימודי ערב רפואה משלימה המטרה בהקמת מכללת גודלמן לרפואה משלימה, הייתה להכשיר אנשי מקצוע ומטפלים ברמה הגבוהה ביותר, כך שיוכלו לתת מענה מקצועי למטופלים ולאפשר טיפול מקיף שמביא לבריאות שלמה.

כמה עולה קורס דיקור סיני

כמה עולה קורס דיקור סיני ולמי הוא מיועד? חושבים על לימודי דיקור סיני? רוצים לדעת אם הם מתאימים לכם וכמה הם עולים? קורסי דיקור סיני שמוצעים במכללת גודלמן לרפואה משלימה, יעניקו לכם

Call Now Button דילוג לתוכן